/שאלות ותשובות
שאלות ותשובות2019-07-25T11:26:25+03:00

בוודאי! מרכז השירות שלנו נמצא ברחוב בזל 3 בפתח תקווה.
שעות הפעילות שלנו בין 08:30-18:00.

בהחלט! החשבונית אותה מקבלים בעת הרכישה מהווה תעודת אחריות על המוצרים.
לכל מוצר תוקף אחריות שונה, ניתן לברר את הפרטים המדויקים בעת הרכישה.

כמובן! האתר מאובטח בשיטת SSL המבצעת העברת מידע רגיש באינטרנט בצורה מאובטחת, כך שהאתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, והליך הקנייה נעשה בצורה חסויה לחלוטין.

ניתן לשלם באמצעות כל חברות האשראי- למעט דיינרס, דרך חשבון PAYPAL ובאמצעות העברה בנקאית.

כן. ניתן לשלם במזומן באיסוף עצמי מסניפנו בפתח תקווה ברחוב בזל 3.

בשמחה. שירות הלקוחות שלנו זמין בימים א-ה בין השעות 08:30-18:00
בטלפון 1700-70-60-80.

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 1700-70-60-80 בימים א-ה בין השעות 08:30-18:00. לאחר שעות אלה ניתן לשלוח מייל לכתובת:
info@storenet.co.il

בהחלט, כל עוד המוצר לא נפגם ו/או לא נעשה בו כל שימוש.
ניתן להחזיר את הפריטים למרכז השירות שלנו ברחוב בזל 3 בפתח-תקווה.
אך לא יתקבל זיכוי ו/או זיכוי כספי ו/או החזרה/ ו/או החלפה על מוצר שהוזמן במיוחד בהתאם לבקשת הלקוח.

כן. ניתן לקבל החזר כספי, בהתאם לחוק הגנת הצרכן ובכפוף לתקנון החברה.
אך לא יתקבל זיכוי ו/או זיכוי כספי ו/או החזרה/ ו/או החלפה על מוצר שהוזמן במיוחד בהתאם לבקשת הלקוח.

באיסוף עצמי ממרכז השירות שלנו ברחוב בזל 3 בפתח תקווה, או ע"י שליח שמגיע עד הבית, או במשלוח בדואר ישראל (בהתאם לעלויות המוצר).

לפרטים ומידע נוסף צרו עימנו קשר בטלפון: 1700-70-60-80, או השאירו פרטיכם בטופס המצורף
0/5 (0 Reviews)
Call Now Button
דברו איתנו בוואטספ!